Resolution : 

رزولوشنِ موردِ نظرتان را در کادرِ مقابلِ عنوانِ Resolution وارد کنید توجه کنید اگر می خواهید تصویر را چاپ کنید می بایست مقدارِ 300 را وارد کنید .

Resample : 

توسطِ این گزینه می توانید یکی از روش های موجود برای تغییر اندازه تصویر را انتخاب کنید تا اندازه تصویر بر اساسِ آن روش ، تغییر کند .

روش های موجود در کادرِ مقابلِ عنوانِ Resample عبارتند از : 

Bicubic Automatic : 

با انتخاب کردنِ این گزینه در واقع به فتوشاپ این اجازه را می دهید که خودش تصمیم بگیرد که برای مشخص کردن رنگ و نور هر پیکسل اضافه شده ، باید از چند پیکسل در اطراف آن استفاده کند .

Preserve Detailsenlargement : 

توسطِ این روش می توانید تصویر را بزرگتر کنید و در عینِ حال ، جزئیاتِ تصویر را نیز حفظ کنید .

Bicubic Smoother : 

این روش همان روش Bicubic است اما اندکی جدیدتر می باشد زیرا استفاده از این روش باعث می شود که تصویر به صورتِ نرم تری ، بزرگ شود .

Bicubic Sharper : 

باز هم ، همان روشِ Bicubic است و باز هم اندکی جدیدتر نسبت به روش Bicubic می باشد استفاده از روش Bicubic Sharper در هنگام بزرگتر کردن تصویر ، باعث می شود که لبه های موجود در تصویر واضح تر شوند .


Bicubic : 

این روش از قدیمی ترین روش های درونیابیِ تصویر در نرم افزارهای ویرایشی می باشد و در اکثر مواقع بهترین نتیجه را ایجاد می کند . در این روش فتوشاپ ، برای تعیینِ رنگ و نورِ پیکسلِ اضافه شده به رنگ و نورِ 16 پیکسل در اطرافِ پیکسلِ اضافه شده توجه می کند و آنگاه رنگ و نورِ پیکسلِ اضافه شده را مشخص می کند در واقع این کار را برای تمامِ پیکسل های اضافه شده انجام می دهد و به همین دلیل است که تصویری که با این روش ، بزرگتر می شود دارای کیفیتِ بهتری است زیرا با دقتِ بیشتری ، بزرگتر می شود اما هیچ وقت نمی توان یک تصویر را مانند کیفیتِ اولیه اش بزرگتر کرد در واقع تمام این روش ها برای این ایجاد شده اند که یک تصویر را حداقل ، با کیفیتی نزدیک به کیفیتِ اولیه اش بزرگتر کنند .

Nearest Neighbor : 

این روش باعث می شود که پیکسل های تصویر ، بزرگتر شوند و از کنارِ هم قرار گرفتنِ این پیکسل های بزرگتر ، کل تصویر شکل می گیرد مثلا اگر در هنگامیکه گزینه Nearest Neighbor انتخاب شده باشد تصویر را بزرگتر کنید آنگاه مثلا یک پیکسلِ سبز رنگ به چهار پیکسلِ سبز رنگ که به هم چسبیده اند تبدیل می شود یا مثلا یک پیکسلِ قهوه ای رنگ به دو پیکسلِ قهوه ای رنگ تبدیل می شود و با این کار ، کلِ تصویر ساخته می شود مزیتِ استفاده از این روش در بزرگ کردنِ تصاویر ، این است که رنگ و نورِ پیکسل ها ، هیچ تغییری نمی کنند . حتی امکان دارد در نقطه ای از تصویر ، یک پیکسل ، تبدیل به هشت پیکسل شود و از کنار هم قرار گرفتن این هشت پیکسل یک پیکسلِ بزرگتر ایجاد شود که از لحاظ رنگ و نور درست مانند پیکسلِ اولیه می باشد . عیب این روش نیز این است که لبه های موجود در تصویر ، دندانه دار می شوند زیرا پیکسل ها بزرگتر شدند و بیشتر به چشم می آیند .

Bilinear : 

پیکسل های که با استفاده از روشِ Bilinear به تصویر اضافه می شوند ، بسیار نرم تر و ملایم تر از حالتِ قبل می باشند اما چه چیزی باعث می شود که پیکسل های اضافه شده در این روش ، نرم تر شوند ؟ فرض کنید که توسطِ این روش ، یک پیکسل در نقطه ای از تصویر اضافه شده است آنگاه فتوشاپ ، رنگ و نورِ این پیکسلِ اضافه شده را چگونه تعیین می کند ؟ در واقع فتوشاپ ، از رنگ و نورِ چهار پیکسلِ اطرافِ این پیکسلِ اضافه شده ، یک میانگین می گیرد و سپس مقدارِ بدست آمده را به پیکسلِ اضافه شده اِعمال می کند و از این طریق ، رنگ و نورِ پیکسل اضافه شده را ایجاد می کند این عمل برای تمامِ پیکسل های اضافه شده انجام می شود و به همین دلیل است که استفاده از روش Bilinear در بزرگ کردن تصاویر ، باعثِ نرم تر شدنِ تصویر نسبت به حالت Nearest Neighbor می¬شود.